آخرین عناوین

دوشنبه 26 خرداد 1393-13:21 کد خبر:310

شاهکارهای نیروی انتظامی مازندران

هکر "کيلاگر" در مازندران دستگير شد

رييس پليس فتاي استان مازندران از دستگيري هکري که با دسترسي به اطلاعات بانکي، 900 ميليون ريال از حساب بانکي 48 نفر برداشت کرده بود، خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران،سرهنگ احمدرضا رستمي، رئيس پليس فتاي استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: اين هکر که با دسترسي به اطلاعات حساب بانکي بيش از 400 نفر از مشتريان بانک ها از طريق نرم افزار "کيلاگر"، به تازگي کار برداشت غير مجاز از حساب هاي اين افراد را شروع کرده بود توسط ماموران شناسايي و دستگير شد. رئيس پليس فتاي استان مازندران افزود: متهم که داراي مدرک ديپلم گرافيک و آشنا به رايانه است در اعترافات خود گفت، زماني که از حساب پدر خانمش به همين روش سرقت شد وي نيز وسوسه شده و با اخذ اطلاعات و روش هاي توليد و ايجاد اين نرم افزار جاسوسي براي رسيدن به اهداف پليد خود گام برداشت. سرهنگ رستمي تصريح کرد: متهم با مراجعه به کافي نت هاي سطح استان و همچنين از طريق ايميل اين نرم افزار را در سطح کشور منتشر کرد و از اين طريق کاربراني که از طريق صفحه کليد خود اقدام به برداشت اينترنتي حساب خود در فضاي مجازي مي کردند را شناسايي مي کرد. رستمي خاطر نشان کرد: اين نرم افزار در رايانه هاي آلوده طوري عمل مي کرد که شماره کارت و رمز دوم(CVV2) و ساير اطلاعات حساب مالباختگان از طريق ايميل به رايانه شخصي متهم انتقال مي يافت و وي پس از دسته بندي اطلاعات حساب ها در يک فرصت مناسب اقدام به انتقال وجه و يا خريد سکه و همچنين خريد گوشي هاي گران قيمت در سطح شهرستانهاي استان کرده بود. وي افزود : اين هکر حرفه اي براي اينکه شناسايي نشود خود را کارمند يکي از انجمن هاي خيريه معرفي مي کرد. متهم در تحقيقات به عمل آمده، تاکنون به هک بيش از 400 فقره از حساب هاي بانکي افراد مختلف در سراسر کشور از طريق نرم افزار کيلاگر اعتراف کرد. سرهنگ رستمي همچنين ادامه داد : متهم برنامه اي (manager) طراحي کرده بود تا اين نرم افزار اطلاعات ذکر شده بالا را بصورت دسته بندي شده براي وي مانيتور مي کرد و همچنين از قابليت هاي اين برنامه مانده گيري از درگاه بانک ملي با استفاده از شماره کارت هاي بانک هاي ديگر بود. رستمي تصريح کرد: تا کنون بيش از 48 نفر از مالباختگان شناسايي شدند که برابر اظهارات متهم در مجموع 900 ميليون ريال ازحساب هاي اين افرادبرداشت کرده است.
سرهنگ رستمي براي جلوگيري از اين گونه سرقت ها خطاب به کاربران سيتسم هاي رايانه اي گفت :

1-در هنگام عمليات بانکي از طريق اينترنت و فضاي مجازي سعي شود حتي الامکان از طريق صفحه کليد مجازي سيستم صورت گيرد تا قرباني بعدي اين گروه از مجرمين نباشيد .

2-در هنگام خريد اينترنتي و ديگر عمليات بانکي مشخصات حساب در آيتم هاي مربوطه بصورت رندومي درج گردد تا اينگونه نرم افزار ها در ارسال و دريافت اطلاعات با مشکل مواجه گردد و نتوانند به صورت دقيق اطلاعات را براي هکرارسال نمايند.

3.اسپم ها «ايميل هاي ناشناس» دريافتي را در سيستم باز ننمايند چون ممکن است اين گونه ايميل ها محتوي بدافزار کيلاگر باشند.

دستگيري سارقي حرفه اي با 46 فقره سرقت در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان" چالوس " مازندران از شناسايي و دستگيري سارق اموال داخل خودرو با 46فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ " محمد علي اتباع طبري " در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت : در پي کسب خبري مبني بر سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان چالوس از سوي افرادي ناشناس ، موضوع در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان چالوس افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي فردي به نام " قربانعلي – ن " را به عنوان متهم به سرقت شناسايي کردند. وي تصريح کرد : ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي مخفيگاه اين فرد در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کردند. سرهنگ اتباع طبري خاطر نشان کرد : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 46 فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان با همکاري دو مالخر اعتراف کرد. فرمانده انتظامي شهرستان چالوس افزود : دو همدست متهم نيز پس از شناسايي دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با حکم صادره روانه زندان شدند.

شليک اشتباه برادر منجر به مرگ خواهر شد

در شهرستان چالوس استان مازندران فردي که براثر شليک اشتباه منجر به مرگ خواهر خود شد دستگير شد .
به گزارش پايگاه خبري پليس ، درپي کسب خبري از مرکز فوريتهاي پزشکي شهرستان چالوس بر مبني انتقال مصدومي به نام "رقيه – س " که به علت شليک گلوله مجروح شده بود بلافاصله ماموران کلانتري 12 اين شهرستان جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند. در بررسي هاي انجام شده ، همسر مصدوم به نام " فرهاد- ف " با مراجعه به ماموران اظهار داشت ، با همسر خود در حال عبور از باغي که متعلق به پدر همسر وي بوده در حال عبور بودند که ناگهان برادر همسر وي که در داخل باغ بوده بصورت ناگهاني به سمت آنان شليک کرد. اين گزارش حاکي است ، نامبرده افزود ؛ بر اثر اين اتفاق همسر وي بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح و توسط انان به بيمارستان منتقل شد . درادامه اين گزارش آمده است ، برادر قاتل به نام " محمد – س " توسط ماموران دستگير و در توضيحات خود به ماموران گفت ؛ در حال نگهباني از باغ بوده که به علت تاريکي هوا و نبود ديد کافي متوجه حضور خواهرش در باغ نشده و به اشتباه به سمت وي شليک کرد. اين گزارش همچنين حاکي است ، مصدوم که از ناحيه قفسه سينه ، گردن وکتف مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به علت خونريزي شديد جان باخت . لازم به ذکر است ، تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد .

غفلت راننده پاترول در بهشهر منجر به مرگ شد

سهل انگاري راننده يک دستگاه خودروي پاترول در منطقه جنگلي عباس آباد بهشهر منجر به سقوط خودرو بع داخل درياچه و مرگ همسر وي شد .

به گزارش پايگاه خبري پليس درپي کسب خبري از مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر سقوط يک دستگاه خودروي پاترول در درياچه عباس آباد ، بلافاصله ماموران کلانتري 12 اين شهرستان به محل حادثه اعزام شدند . اين گزارش حاکي است ، راننده اين خودرو که به اتفاق ساير اعضاي خانواده اش به شهرستان بهشهر سفر کرده بود، خودروي خود را در کنار درياچه پارک کرد. اين گزارش حاکي است ، به علت عدم استفاده از ترمز دستي ،خودروي مورد نظر در حالي که همسر راننده خودرو به نام " الهام – ر " در داخل آن حضور داشته ، بصورت ناگهاني از جاي خود حرکت کرده و به داخل درياچه سقوط کرد . درادامه اين گزارش آمده است ، با تلاش نيروهاي امدادي خودرو به بيرون درياچه منتقل و جسد فردي که درداخل آن حضور داشته نيز به سردخانه منتقل شد . فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به اين خبر ، از مردم ومسافراني که که براي تفريح و گردش به مناطق تفريحي اين شهرستان سفر مي کنند خواست ، در هنگام پارک خودرو حتما از ترمز دستي و موانع بازدارنده ديگر استفاده کنند تا ديگر شاهد بروز اتفاق دوباره اي در اين رابطه نباشيم.

 نقشه هاي شوم قاتلي در آمل نقش برآب شد

فردي که پس از ارتکاب به قتل همسرش ، ضمن تشويش اذهان عمومي با طرح نقشه هاي شوم و دست نوشته هائي درصدد فريب ماموران پليس آگاهي برآمده بود دستگير شد .

سرهنگ محمدصادق پهلوان» فرمانده انتظامي شهرستان آمل در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : فردي به نام " صمد – الف " 35 ساله با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان اظهار داشت ، به اتفاق همسر35 ساله اش به نام "کلثوم – م " روانه بازار شده بودند که در حين خريد همسرش براي خريدمانتو از وي جدا شده و بعد از گذشت چندين ساعت به منزل مراجعت نکرده است . فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود : برپايه اين خبر ، بلا فاصله موضوع به کليه يگان هاي انتظامي شهرستان اعلام و تلاش براي پيدايش نامبرده در دستور کار ماموران قرار گرفت . سرهنگ پهلوان درادامه تصريح کرد : درادامه تحقيقات ماموران انتظامي شهرستان ، شاکي پرونده يک روز پس از اعلام مفقود شدن همسرش ، دست نوشته اي را به پليس ارائه کرد که در آن افرادي ادعا کرده بودند که همسر وي را به قتل رسانده و وي را در جنگلهاي آمل رها کردند . سرهنگ پهلوان همچنين اظهار داشت : ماموران درادامه رسيدگي به اين پرونده بودند که دست نوشته اي تهديد آميز و پذيرفتن قتل از سوي يک گروه ناشناس که در آن کروکي محل رهائي جسد در آن ذکر شده بود در منزل برادر مقتول کشف مي شود . محمد صادق پهلوان تصريح کرد : متعاقب اين دست نوشته ها شاکي پرونده براي فريب اذهان عمومي نيز تحت عنوان اينکه گروهي افراد نامعلوم همسرش را ربوده و به قتل رساندند اقدام به شايعه پراکني کرده و حتي آن را در برخي از سايتهاي خبري نيز منتشر کرد . سرهنگ پهلوان درادامه گفت : ماموران بلافاصله به محلي که اعلام شده بود اعزام شدند و در مراجعه به محل با پيکر نيمه جان همسر وي که با اصابت جسمي سخت به سرش و در حالي که با طناب به درختي بسته شده بود روبرو شده و بلافاصله مصدوم را به مرکز درماني انتقال دادند . سرهنگ پهلوان گفت : با انتقال زن مجروح به بيمارستان و با بررسي شواهد و مدارک به دست آمده ، کارآگاهان به شاکي مظنون شده و تحقيقات پليسي را از وي آغاز کردند . فرمانده انتظامي شهرستان خاطرنشان ساخت : متهم درتحقيقات پليسي صراحتا به قتل همسر خود اعتراف کرد و در تشريح علت ارتکاب به اين جنايت گفت ؛ به دليل اختلافات خانوادگي روز حادثه در پي مشاجره اي لفظي با ضربه اي به سر همسرش وي را بيهوش کرده و سپس با انتقال وي به جنگل هاي اطراف اين شهرستان با ضربات سنگ به سرهمسرش ، وي را که هنوز زنده بود به همان حال رها کرد. سرهنگ پهلوان افزود : همسراين متهم که به علت شدت ضربات وارده به سرش در حال کما به بيمارستان منتقل شده بود ، نيز عليرغم تلاش پزشکان براي نجات جان وي جان باخت . فرمانده انتظامي شهرستان آمل در خاتمه خاطر نشان کرد : متهم که اختلافات خانوادگي را علت ارتکاب به اين جنايت عنوان کرده بود ، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد .

انهدام باند سارقان حرفه اي داخل خودرو در بهشهر

پليس با دستگيري دو سارق حرفه اي ، پرده از راز سرقت هاي وجه نقد داخل خودروي مشتريان بانک ها در شهرستان بهشهر برداشت.

سرهنگ دوم"سيدمحسن جعفري" فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي چندين فقره سرقت وجه نقد داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع، به صورت ويژه در دستور کارماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت. جعفري افزود: ماموران دپي تحقيقات گسترده پليسي و بکارگيري منابع اطلاعاتي موفق شدند دو سارق حرفه اي به نام هاي" پيمان – خ" اهل وساکن استان قم و" حسين – دا"اهل وساکن گرگان، را در حين ارتکاب جرم شناسايي و دستگير کنند . سرهنگ "جعفري" تصريح کرد: متهمان در بازجويي هاي فني و تخصصي پليس، به 12فقره سـرقت وجه نقد داخـل خودروجمعا به مبلغ يک ميليارد و200 ميليون ريال درسطح شهرستانهاي استان مازندران وگلستان اعتراف کردند . وي همچنين خاطر نشان کرد: سارقان در ورودي بانک ها کمين کرده و هر مشتري بانک که پول را به صورت نقد و حجيم، بدون هيچ وسيله ي حفاظتي حمل و داخل خودروي خود قرار مي داد آن را تعقيب کرده و در يک فرصت مناسب اقدام به سرقت مي کردند. سرهنگ"جعفري" در ادامه افزود: سارقان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند. فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در خاتمه از شهروندان خواست: از حمل وجه نقد با مبالغ زيادازطريق خودرو جدا خودداري کرده و حتي الامکان از گذاشتن کيف دستي، اشياء قيمتي و وجه نقد در جلوي داشبورد، روي صندلي خودرو و در معرض ديد پرهيز کنند.

 سارقان ويلاهاي چالوس دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از شناسايي و دستگيري باند سرقت از منازل و ويلاهاي خالي از سکنه در غرب استان مازندران خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از ويلاهاي افراد غير بومي در حاشيه و سطح شهرستان چالوس در زمان هايي که مالکان در محل حضور نداشته اند مراتب در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. سرهنگ طبري افزود : با به کارگيري منابع اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي شخصي به عنوان مظنون به سرقت هاي فوق شناسايي و دستگير شد. سرهنگ طبري خاطر نشان کرد: متهم در تحقيقات انجام شده به تشکيل باند سرقت با همراهي سه نفر ديگر با هويت هاي معلوم اعتراف کرد. وي در ادامه تصريح کرد: ساير همدستان متهم نيز دستگير و در مجموع به بيش از 60 فقره سرقت از منازل و ويلاهاي خالي از سکنه در سطح شهرستان هاي چالوس، کلاردشت، مرزن آباد، کجور و نوشهر، به ارزش تقريبي 5 ميليارد ريال اعتراف کردند. طبري همچنين از دستگيري 5 سارق ساختمان هاي نيمه کاره 5 عضو يک باند سرقت اموال داخل خودرو و 2 نفر مالخر نيز خبر داد و تصريح کرد: اين افراد نيز تاکنون به 39 فقره سرقت اعتراف کردند. وي همچنين از دستگيري سارقي زورگير در شهرستان چالوس خبر داد و خاطر نشان کرد: اين متهم که اقدام به زورگيري از مسافران در شهرستان چالوس مي کرد تا کنون به 10 فقره سرقت و زورگيري در سطح شهرستان اعتراف کرد. فرمانده انتظامي شهرستان چالوس با اشاره به کاهش 28 درصدي سرقت در شهرستان چالوس از ابتداي سال جاري تاکنون گفت: در طي اين مدت 78 درصد افزايش کشف را شاهد بوده ايم. وي در خاتمه با اشاره به طرح هاي تابستانه و طرح سالم سازي دريا گفت: در راستاي اقدامات پيشگيرانه، کاهش جرايم و اجراي هرچه بهتر طرح سالم سازي دريا ، طرح تاکتيکي قرارگاه تابستانه در سواحل دريا مستقر و گشت هاي موتوري در سواحل دريا تقويت شده و طرح پاکسازي دکه داران غير مجاز در سواحل دريا نيز به اجرا گذاشته مي شود.

اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده در قائمشهر

با اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده در شهرستان قائمشهر استان مازندران 44 نفر از کساني که در دام عاملان افيوني گرفتار شده بودند به مراکز ترک اعتياد معرفي شدند .

سرهنگ محمد رضا قدمي" فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : به منظور ارتقاي احساس امنيت در جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي طرح پاکسازي مناطق آلوده در اين شهرستان به اجرا در آمد . فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر افزود : در اجراي اين طرح ، 80 نفر از عاملان افيوني و تهيه وتوزيع کنندگان مواد مخدر توسط ماموران شناسايي و دستگير شدند . سرهنگ قدمي تصريح کرد : 44 نفر از اين افراد که داراي سابقه اعتياد به مواد مخدر بودند جهت درمان و ترک اعتياد به مراکز درماني و مراکز ترک اعتياد معرفي شدند . قدمي تصريح کرد : در ادامه اجراي اين طرح 10 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمين نواميس مردم دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند . محمودرضا قدمي ازانهدام 2 باند تهيه وتوزيع مواد مخدر در اين شهرستان نيز خبر داد و خاطر نشان کرد : از اعضاي اين باند 4 کيلو مواد مخدر کشف و ضبط شد . فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر يکي ديگر از اهداف اين طرح را مقابله با سرقت در اين شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت : در اين طرح ضمن شناسايي و دستگيري چند نفر از سارقان سابقه دار 8 دستگاه ضبط و پخش خودرو ، 3 دستگاه تلوزيون رنگي ،5دستگاه اتو برقي ، 5دستگاه دوربين مداربسته ، 5 دستگاه دوربين عکاسي ديجيتال ، 20دستگاه انواع گوشي تلفن همراه ومقادير زيادي لوازم منزل ، ابزار وآلات صنعتي و خودرويي کشف وضبط شد . وي در خاتمه خاطر نشان کرد : در اين راستا 12 واحد صنفي متخلف پلمپ شد وهمچنين 3 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتورسيکلت به دليل ايجاد مزاحمت براي مردم وبکارگيري در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر ضمن هماهنگي با مراجع قضائي توقيف شدند .

 دستگيري سارقي با دو دستگاه خودروي مسروقه

با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان چالوس سارق دو دستگاه خودروي پرايد در اين شهرستان شناسائي ودستگير شد .
به گزارش پايگاه خبري پليس ، درپي سرقت يک دستگاه خودروي پرايد در شهرستان چالوس ، ماموران پليس آگاهي اقدامات پليسي را براي شناسائي ودستگيري سارق اين خورو آغاز کردند . ماموران در حين کنترل خودروهاي عبوري در اين شهرستان موفق شدند يک دستگاه خودروي پرايد که داراي سابقه سرقت از استان تهران بوده را شناسائي و آن را متوقف کنند .

اين گزارش حاکي است ، سرنشين خودروي مذکور به نام " وحيد – ج " توسط ماموران دستگير و در تحقيقات پليسي به سرقت اين خودرو ويک دستگاه خودروي پرايد ديگر که در شهرستان چالوس به سرقت رفته بود اعتراف کرد .
لازم به ذکر است ، متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي وموضوع در دست بررسي است .

 تشديد طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر استان مازندران از قاطعيت پليس در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم "سيدمحسن جعفري" فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ر گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : به منظور ارتقاي امنيت عمومي و اجتماعي و مبارزه با مخلان نظم وامنيت در شهرستان بهشهر تشديد طرح پاکسازي مناطق آلوده وجرم خيز اين شهرستان در دستور کار يگانهاي انتظامي قرار گرفت . فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر افزود : ماموران ضمن هماهنگي با مراجع قضائي در اجراي اين طرح ، ضمن دستگيري 23 نفر از عاملان تهيه وتوزيع مواد مخدر در اين شهرستان مقادير قابل توجهي مواد مخدر، آلات استعمال کشف کردند . سرهنگ جعفري درادامه اظهار داشت : در اجراي اين طرح 11 دستگاه موتورسيکلت متعلق به عاملان افيوني و مخلان نظم وامنيت عمومي در اين شهرستان نيز متوقف وبه پارکينگ منتقل شد . فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ، درپايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در شناسايي و کشف جرائم و پاکسازي محلات، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاري ها وعاملان تهيه و توزيع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

 

کشف بيش از 7کيلو مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر و کشف 7کيلو نيم ترياک از وي خبر داد.
سرهنگ علي فقيه عبدالهي فرمانده انتظامي شهرستان بابل در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : درپي کسب خبري مبني بر اينکه فردي به نام " کيومرث – ش " اهل استان کرمانشاه اقدام به تهيه وتوزيع مواد مخدر در اين شهرستان مي کند ، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت . فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود : ماموران با بکارگيري منابع اطلاعاتي موفق شدند در يک اقدام غافلگيرانه متهم را حين حمل وجابجائي مواد مخدر در اين شهرستان دستگير کنند . سرهنگ فقيه عبدالهي تصريح کرد : در بازرسي از کيف دستي متهم 7 کيلوو500 گرم ترياک کشف شد . فقيه عبدالهي لزوم وجود روابط عاطفي و صميمي در چارچوب خانواده را يکي از عوامل موثر در جلوگيري از گرايش افراد به مواد مخدر دانست و با اشاره به اثرات مخرب اعتياد بر ساختار خانواده گفت : طبق بررسي هاي بعمل آمده و به تأييد همه کارشناسان ، اعتياد از مهم ترين علل وقوع طلاق و فروپاشي خانواده است. فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست : براي مبارزه با اين معضل اجتماع که باعث نابودي جوانان و فرزنداني که بايستي در خدمت اقتصاد وپويايي جامعه مي شوند ، با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات واخباري را در اين زمينه به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام کنند

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :